it´s rainin´

oh my god!!!

det bara börja ösregna, bara så där. sjukt fort gick det :(

hoppas det blir bättre imorron!!!


idag lagar jag mat :D

Idag så lagade jag mat :D det blev asbra, precis som jag ville. Tänkte dela med mig av receptet som är sjukt enkelt.

Pastasallad (fast varm pasta och kyckling)

* jag började med att skära alla möjliga frukter och grönsaker som jag hittade i vårat kylskåp:
- mini tomat
- gurka
- paprika
- vattenmelon
- vindruvor
- granatäpple
- sallad

* sen delade jag 2 kyckling filéer i små bitar och en kalkon filé till små bitar, och stekte med salt peppar och kyckling krydda

* sen kokade jag pasta

* när kyckling är färdigstekt tog jag bort den från plattan, väntade tills det va ca 2 min kvar på pastan att koka och ställde då stekpannan på plattat och hade lägsta värmen

* sen blandade jag ihop allt i en stor skål, hällde citron över det

* jag gjorde en kall sås på filmjölk och mango chautney (stavning) och lite curry

* sen äre klart

det blev otroligt mycket mat! så gör inte 2 kyckling filéer och 1 kalkon filé för det går till typ 10 pers eller nåt, nej men det blev väldigt mycket!

jag säger alltid...

tjenare, tänkte göra en liten lista på ord som jag alltid säger, och som det inte går att missa att höra om man nån gång skulle prata med mig. Okej då kör vi!

* gosh
* whatever
* apröv
* ja precis

asså det finns så mycket jag verkligen alltid säger, det här är bara fyra exempel, det här säger jag mest av allt.

Jag upprepar mig väldigt ofta också haha, folk måste tro att jag tror att dom är tröga, haha


Today is today & tomorrow can wait

Hallojsan!

Orkar inte säga allt jag har gjort idag men va med 2 kompisar och vi va ute hela dan, första gånger för mig den här veckan, jag har ju gjort så otroligt mycket inomhus.

Har inte mått helt på topp nu på kvällen, hoppas det går bort!

hot hot hot

Alla tavlor sitter nu på väggarna :D känns lite udda men jag vänjer mig nog, Erika och pappa är dom enda som har sett det än så länge :)

Skit varmt idag! det blir bara varmare och armare här! och det ska bli ännu varmare imorron.



Sov dock bort otroligt mycket tid! sov till 12 och sen börja jag städa vid 1 halv 2 nånting och sen kom pappa hem och då orkade jag inte längre, så vi gick och hämta mina ulrik bilder som nu sitter i mitt fotoalbum
och sen så märkte jag att det va mycket skönare att va inne,
men till slut så bestämde jag mig för att bada, såg att det va 23 grader och det är ju perfekt! Tänker bada asmycket nu i veckan, en riktig badanka är jag haha

i´m done :D

Alla mina bilder är klara :) alla sitter i ramar och i fotoalbumet :D i´m sooo happy!

Pappa kom in förut när jag satt och klippte och limma och hade asstökigt, och bara kolla på mig som om jag va galen eller nåt, haha jaja nu äre klart  i alla fall, och nån gång i veckan så kommer dom upp på väggarna :D

Jag kommer inte lägga upp bilder på hur tavlorna ser ut med bilderna i och så eftersom det är bilder på mig och mina kompisar och så, så vill inte lägga upp det.


en av bilderna som är med :)

Jag körde på 3 st "saxnäs" från ikea, kostar ju bara 39kr styck så köpte 3 :D alla bilder fick ju dock inte platsså några är i albumet. Sen har jag en ram som heter "drops" och ser ut som en film remsa, och en tjockis för 3 bilder orkar inte kolla vad den heter, så nu ska alla gamla tavlor bytas ut mot nya mycket snyggare och mognare :D

mina bilder har kommit!!!

Ääääääääääääntligen har mina bilder kommit!

Aka äta klart och sen ska jag sitta och pyssla med dom :) endel ska i mina tavlor (vill helst inte klippa för mycket i dom eftersom dom har faktiskt kostat pengar) och endel ska in i mitt fotoalbum, sen (fast vet inte om jag ska fixa det idag) så ska jag greja med konfa-tackkorten :D


en av bilderna :)

tomorrow

Imorron så ska jag klippa klart gräset och förhoppningsvis så har mina bilder kommit nu så ska gå och hämta dom och sen ska jag pyssla hela dan med det :)

Sen blire med pappa och köpa vare nu va han skulle ha,
kanske badar och solar lite, är jag t yp den enda som faktiskt inte bryr mig om att bli brun? alla bryr ju sig bara om att bli bruna, jag bryr mig faktikst inte så mycket, inte i sverige i alla fall.

today

Oj! Kom nyss på att jag inte har bloggat nånting idag, har inte orkat helt enkelt.

Börja dagen med att klippa gräset (fast hann inte klart, vi har typ 3 gräsmattor, så orkar inte alltid) och det va för jäkla varmt, så gick in och kolla på Paris Hilton Dubai BFF och jag hatar tjejen som vann! jag har alltid hatat henne! Men hon ska ju inte va min bff så whatever.



Jag åkte till ica med pappa och såg i bilen att det va 25 grader ute och då va klockan typ 19.00 så det hade varit typ 30 grader på dan och det ska bli ännu varmare nu i veckan, idag va tydligen kallast.
Asså shit vad synd att MAddis inte kommer nu när vi helt plötsligt har super bra väder!

Love this!!!!!

Nu ska jag lägga upp en låt som jag verkligen älskar!!! Der är en cover och den är så jäkla grym! asså dom borde ju få bli riktiga sångare nån gång!

sååå fiin! och dom gör den ju så otroligt bra!

bortsprungen katt

Tjenare!
Va och köpte tidningen till pappa på ica förut men på vägen dit så var det en bortsprungen kisse, som mjauade på alla personer som gick förbi men alla ignorerade honom, men jag gick fram och klappade honom och så, och han följde mig när jag gick lite, så jag försökte få med mig honom hem eftersom jag inte kunde ringa nån utan min mobil, men då gick han till en buske, så jag tänkte han stannar nog där, oså gick jag as fort till ica köpet tidningen och kom tillbaka till stället jag hittat katten (på typ mindre än 3 min) men då va han borta, jag blev typ rädd, undrar vad som har hänt.
Grejen är att katten såg exakt ut som min grannes katt och den kanske kände igen mig för jag  stannar alltid och klappar deras katt när jag ser den, men jag fattar inte hur den skulle kunna ha tappat bort sig på så kort avstånd. Den kanske hitta hem sen, jag ska nog dra och fråga om mina grannar har tappat bort sin katt för det kanske är deras.

Today I´m happy :)

Wohoo! Då har man fixat massa låtar till mobilen igen och den här gången massa Ulrik låtar! Så jäkla glad! Dock are 3 andra låtar som inte funka :( får testa nån gång igen, men orkar inte mer idag.



Va ute och gick med mamsen i morses, jäkligt gött måste jag säga! Men det är inte lika kul att gå med sin mamma som med kompisar för det finns inte så mycket att prata om, asså jag kan ju inte prata om snygga killar eller om jag är sur på nån precis som jag kan med en kompis, men det gick ju bra :)

KurtHugoSchneider

OMG! hörde den här för första gången för typ 1 år sen och har inte lyssnat på den så mycket då, men nu när jag har skaffat konto så lyssnar jag på den jämt!Tycker den medleyn är riktigt grym! Första gången hörda jag inte ens när låtarna byttes, ett riktigt bra jobb!



lite bögiga men whatever, han jsunger massa andra låtar också, älskar "true colors" som han sökte med till typ Glee tror jag, undrar om han kom med, skulle va riktigt kul :D

(det blev visst dagens låt 2 gånger idag, men jag har ju inte lagt upp dagens låt på ett tag så whatever)

Sök på rubriken på youtube så hittar du hans kanal :D

Don´t wanna go home

Min favvolåt just nu :) Vet inte varför men den har ett gött beat och riktigt svängig haha



Ayo me say day oh
Daylight come and we don't wanna go home
Yeah so we losing control
Turn the lights low cause we about to get blown



Boooring

Tjenare!

Amanda har dratt hem och jag orkar inte göra ett skit, blev otroligt mätt på min lilla paj - åt inte ens hela.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, solen skiner men jag tycker att det är iskallt ute, så stannar hellre inne, men det finns inget att göra. Träna kan jag bara göra ute och det kan jag ändå inte göra när jag är helt proppmätt.

Tips nån?

Tjejsnack

Tjenare!

Om en stund så kommer Amanda hit, vi hade värsta alvarliga snacket igår, så himla mycket jobbigt för henne nu och den ena saken ledde så det blev jobbigt för mig så idag ska vi snacka lite och hon ska få massa stora kramar precis som hon ville.
Vad har man vänner för liksom.

Jag kanske till slut väljer att berätta min helt awesome dröm jag drömde igår, så himla bäst, önskar att det händer i verkligheten, men den handlar om nåt och nån jag aldrig har berättat om förut så vet inte om jag gör det nu heller men vi får la se :D

Hoppas alla har en awesome dag!

15 saker till som du kanske inte visste om mig

Nämen hej igen!

Här fortsätter en liten lista på saker du kanske inte visste om mig (förlåt om jag upprepar nåt)

1. Jag är döpt, konfirmerad, går i kyrkokör och vill gifta mig i en kyrka men jag är abolut inte troende och tycker den kristna historian är ganska korkad

2. När jag va liten fick jag ett getingstick på handen så den svullna upp så den blev så stor att jag i stort sätt inte kunde göra nåt med handen

3. Jag är väldigt tjejig men jag gillar faktiskt inte att shoppa

4. Jag har världens sämsta balans

5. Jag prenumererar på FRIDA och älskar att dom har bytt chefredaktör

6. Jag klagar väldigt mycket

7. Jag har en svart katt som fäller otroligt mycket just nu

8. Jag älskar att spara saker även om dom bara hamnar på en hög i hyllan

9. Jag fyller alltid ett glas med vatten på kvällen och har på nattduksbordet men ändå dricker jag bara vattnet (nytt vatten, inte sen natten innan) när jag dansar.

10. För ca 2 ½ år sen så insåg jag att man får mycket mer om man vågar fråga, istället för att vänta på svaret eller att nåt ska hända. (som när jag bytte till det största sovrummet i huset, jag fråga och jag fick :))

11. Jag har alltid varit lång, jag har alltid fått åka alla saker på nöjesfält och sånt

12. Jag är väldigt lång men min syster är otroligt kort och samma med hennes dotter (vi har dock inte samma mamma)

13. Jag är otroligt oteknisk och kan typ inget om mobiler, datorer, kameror och sånt. Vilket är störande för vissa.

14. jag hatar bollsporter

15. Jag tänker väldigt mycket, därför tror folk att jag aldrig lyssnar, men jag försöker bara att jag har massa tankar som typ vill komma först



Jag har ingen aning om hur länge jag kommer hålla på med den här saken men jag tycker det är lite kul :) vad tycker ni?

facebook

Tjena banena!

Har absolut inget att göra, kollar igenom youtube men det är inte det roligaste som finns just nu, jag känner mig väldigt oviktig när det inte finns några uppdateringar på fejjan!

Asså jag vill inte ha facebook längre! Det är riktigt tråkigt och vissa är ju helt beroende av det, fatta vad alla hade gjort om det inte hade funnits!
svar: nåt bättre!



vill se "the social network" den verkar ju bra men några har sagt att den suger så vet inte riktigt..

Keep dreaming

Jag sov otroligt bra idag! Hade världens bästa dröm, haha nje kanske inte men jag sov väldigt länge och min dröm va såå bra! om det ändå va verklighet! Nä man får la vänta och se om det faktikst händer


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!

Läste runt lite på nätet och såg att min typ favorit låt "wonderwall" som Ulrik sjunger, har inte han skrivit!

Jag lyssna på orginalet och den sög ju!

 Nu fattar jag varför han inte sjöng den eller "Good riddance" när jag va och kolla, för det är covers! Men han gör dom ju tusen gånger bättre! Trodde seriöst att han hade skrivit dom! Fatta hur jäkla besviken jag blev nu

I wanna work out

Jag vill träna just nu! gillar att springa och så om jag verkligen känner för det, och slå på min boxningspåse och hoppa studsmatta och rocka rockring och hoppa hopprep,
 men jag kan inte göra nånting för min inhalator ligger i våran bil och pappa kan inte hämta sakerna förens imorron tror jag och det är inte säkert att han får hämta sakerna då! Han måste bara lämna tillbaka hyrbilen :( jaja, jag får la skaffa en ny i nödfall


min störda kisse

Jag hatar när sommarlovet är så segt! jag vill göra saker hela tiden, annars fastnar jag i latheten och det är inte bra...

Jag tävlar

Jag är med och tävlar om en grymt snygg väska jag alltid velat ha och hoppas verkligen att jag vinner, lär inte hända med min otur men man kan la alltid försöka :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html?_tmp=f4d3b9148758ca68227fcc053337ae71fca50c23

här tävlar jag, kolla du med :)

Smsbombar mig!

Nämen hejsan!

Sitter här och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt, väntar på att nån ska vilja va med mig haha, skojja men det är så tråkigt här ibland.
Så Maddis och Katte kom nu då!!!!

Erika har blivit för jäkla störig med sin nya mobil hon försöker väcka mig tidigt och spamar mig hela tiden så nu är min mobil mycket segare än förut vilket är jävligt iriiterande! Men hon slutar ju aldrig när man säger till henne. Hon har blivit väldigt konstig asså.

20 saker till som du kanske inte visste om mig

Mer saker du inte visste om mig

1. Jag är otroligt trög

2. Jag har världens sämsta korttidsminne men världens bästa långtidsminne

3. Jag målar alltid mina kompisars naglar eftersom jag tydligen är bra på det och för att jag alltid har massa idéer

4. Jag känner mig alltid otroligt tjock efter att jag har varit i island eftersom jag älskar det isländska godiset som jag har växt upp med och alltid äter ton av när jag är där

5. Jag är ganska mogen men om jag är flummig så visar jag min barnsliga sida mer och mer

6. För några år sen så va jag med i en bokklubb men läste aldrig några böcker

7. Jag sminkar mig aldrig på helger eller lov

8. Jag stör mig på folk som alltid härmar andra eller mig

9. Ibland får jag ett blondhårigt syndrom, jag hör vad folk säger och så men ändå frågar jag va dom sa för att känna mig smartare men efteråt känner jag mig bara korkad

10. Jag stör mig folk som säger att Jesus har funnits, hur kan dom bevisa det? hur kan dom bevisa att ingen har hittat på allt och sen fört det vidare till nutiden? Jag tror inte på det i alla fall

11. Jag älskar illusioner och magi

12. Ibland drömmer jag om attt va jättestark och kunna göra massa trix och volter och skit

13. Jag vågar knappt hoppa på en studsmatta om den inte har nåt nät runt

14. Mina ögon ändrar alltid färg (jag är en vampyr OMG!!!, nä skojja bara), oftast är dom gröna blå ett mer grönt och ett mer blått, ibland är dom gråa och ibland mer gula

15. I förrgår köpte jag 5 berlocker + ett par örhängen för mindre än vad en berlock kostar här jag bor

16. Nästan varje gång jag äter kött så mår jag dålig för att jag tänker på hur djuren har behandlats

17. När jag blir äldre tänker jag skänka massor av pengar till folk och djur som behöver dom mer än mig

18. Jag tycker Twilight filmerna är urtöntiga ändå vill jag veta hur dom slutar eftersom jag inte har läst böckerna

19. jag är ett enormt stort fan av "how I met your mother" - men vem visste inte det?

20. Jag får otroligt ont i huvudet otroligt ofta,

Lotta på liseberg

Åååå! Lotta på liseberg på teven just nu.
När jag ser på det så vill jag se Ulrik Munther live igen! Han är så jävla grym live, ingen fejk där asså! Videon till Moments ago har kommit men jag måste säga att han är mycket bättre live än på den inspelade (kanske för att jag såg den först men ändå).

Hoppas det kommer en till bra dag som jag kan se honom!



Man kan faktiskt fortfarande se spår av autografen! helt sjukt hur länge den har hållt! Nästan 2 veckor, Elins åkte ju av efter andra duschen, jag har tydligen varit lite mer försiktig.

Nä nu ska jag dra och duscha (shit nu lär den ju verkligen försvinna! OMG!).

20 saker du kanske inte visste om mig

Nu har jag dötrist så jag tänker göra en liten lista på saker som inte alla vet om mig

1. Jag är halvt synsk

2. Jag har aldrig riktigt gillat färgen blå

3. Jag hatar kändisskap, jag hatar att kändisar som i stort sätt inte gör ett skit tjänar mer pengar än dom som ger oss mat och vatten eller räddar världen.

4. Jag tycker att tjejer som gråter på t.ex en Justin Bieber konsert är jätte töntiga

5. Jag älskar action och komedi filmer

6. Folk tycker att jag sjunger bra men själv tycker jag att jag för det mesta sjunger falskt

7. Jag har aldrig klarat mig en dag utan att sjunga eller lyssna på musik

8. Jag har för första gången en kändis crush

9. Jag var beroende av Ior när jag va yngre, nu gör jag om mitt rum och kommer ta bort nästan allt

10. Jag älskar att köpa nya parfymer och så men använder dom typ en gång i månaden

11. Jag är ett stort fan av Luis Vuitton

12. Jag gör alltid samma pose på alla bilder

13. Om jag gillar nån så gör ag ett "tecken" som är väldigt tydligt men jag tänker aldrig på att jag gör det

14. Alla tycker att jag är bortskämd men jag är typ minst bortskämd av alla som bor här som jag bor

15. Jag har alltid varit bra på engelska, väldigt många har berömt mig för det, men allt jag kan har jag lärt mig av att kolla på teven

16. Jag har jättebra självförtroende men ändå gråter jag jätte lätt och ofta

17. Jag hatar Hello Kitty! fattar inte att tonåringar eller att nån aver 6 år kan gå runt med nåt plagg med Hello Kitty på (asså vad äre för fel på foki??)

18. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bli sångerska eller skådespelare eller nåt så länge jag slipper bli känd

19. Jag samlade på klistermärken men sluta när jag insåg att det va ganska värdelöst, jag fick ihop ca 8050st, japp jag räknade varenda litet klistermärke.

20. Jag har alltid satt alla andra framför mig själv, alltid mina vänner och familj i första hand men för en gångs skull så bryr jag mig mer om mig själv än om andra

Dagens låt


Klagodag

Goooooooooood morgon!

Gick och hämta några bilder förut, alla hade ju inte kommit än och shit vad dyrt det är!

Internet segar som sjutton!

Asså jag känner att jag kommer klaga ganska mycket idag, det  va inte bra...

Slänger upp dagens låt snart :D



världens bästa citat nästan haha

Jönköping

Tjenare!
(det går seriöst inte bra för mig att sluta med det!)

Har latat mig hela dan, men FÅR inte va sån hela lovet, imorron ska jag hämta mina bilder så det får bli att pyssla med det :)
Köpte 2 nya tavlor eftersom 140 bilder inte får plats igen men det ska nog gå bra.

Va i Jönköping igår, vi åkte och shoppa lite sen på vägen till Motala (mamam och brorsan körde vätternrundan så vi skulle hämta dom) så börjar bilen att röka jätte tjock vit rök som gjorde att bilarna bakom oss inte kunde se nåt, jag trodde vi skulle brinna upp och sprängas, vi va liksom mitt på en motorväg.
Men sen hitta vi en avfart så vi kunde köra till en bensinstation helt öde, och där fick vi vänta på hjälp i 3 ½ timma! jag blev galen, har varit jätte trött hela dan idag på grund av det.

Bilen håller på att fixas så allting är lugnt just nu :D



juste ena framlampan åkte ju av när vi åkte dit igår, den bara flög av, vi vet fortfaranda inte hur, och vi kunde inte stanna eftersom vi va på en 120farts motorväg.

The song of the day



Nej jag är inte efter, jag hörde den för evigheter sen, jag lägger bara inte upp den förens nu och den är faktiskt rätt bra :D

Grillfest

Tjenare :)

idag vare skolavslutning, jag valde till slut klänningen jag hade förra året.

Ikväll så ska några tjejkompisar dra till Rebecka och ha grillfest :D

Fördelar:
typ alla kommer
vi kommer förmodligen ha massor att göra

nackdelar:
Maja kommer va där
Det är hos Rebecka och enligt mig har hon sämst musiksmak haha
Amanda vill se på en film som hälften redan har sett

men vi får se hur det blir, jag drar dit om 2 timmar, så ska börja packa handväskan snart tror jag.

Brännboll

Mamma: du är ju helt bränd i ansiktet
Jag: jaha, jag har inte märkt nåt
Pappa: men det är la klart, du spela ju brännboll
Jag: haha

Går och kollar i spegeln:shit jag är ju faktiskt bränd i ansiktet!

Mingeldan

Tjenare! (så fult, måste sluta skriva det)

Idag så vare mingeldan, jag va mussepigg. Det fatta alla innan jag ens hade fixat håret haha. Lägger kanske upp bild när Elin lagt upp på fejjan. Mitt hår var ass konstigt när jag tog ut bollarna!!! jag hade tuperat och sen satt det i trassliga bollar så det blev ännu trassligare.

Nu ska jag i alla fall dra till klevends eller vad det heter och hämta mina bilder och sen lämna in några mer :D

älskar att ha massa riktiga bilder, hatar att det finns usb, data och teve hela tiden. Jag HATAR att elektronik ska ta över allt!! seriöst! alla klagar på att man sitter vid datan och teven för länge, men sluta göra massa nya sånna grejer då!
 i Japan har dom ju redan börjat med att robotar serverar på restauranger, sjukt ju! om några år kommer alla va helt arbetslösa, tänk på det!

The mall adventure

Haha asså har kollat på den här videon typ 100000000 gånger, men jag gillar hans videor, men hans kompis är ju bara för tråkig!!!! Aja, kolla på den vettja :D



Jag vet att det inte är en låt men vafan liksom

Moments ago <3

Asså jag bara älskar att lyssna på Ulriks "moments ago"!!! den är så fin och bra :D
Och jag skrattar alltid i början av hur glad han blir när alla skriker för att han tar av sig tröjan haha, ni hör mig till och med skratta i början för att jag tänker på det haha


Hos min lärare

Tjenare!

Denna skoldag spenderades hos min ena handledare, det va as sköjj!!!!!!

Först så åkte jag och Erika moppe dit och när va kom f ram så märkte jag att mina ben hade blivit helt pisseblöta! alla bilar hade skvätt upp vatten och så regna det, fick kommentaren av Valter efter "du va lite blöt förut", jag tänkte typ "jo jag vet". Väldigt glad att han inte spruta vatten på mig med nån vatten pistol han hitta, han va arg på Ella så han tänke soruta på henne men då gjorde han inte det och jag tänkte inte att han skulle spruta på mig så jag bara stog där och så går han mot mig och sen reagerar jag på att han siktar på mig, jäkligt segt.


en sån här vare (skit i tjejen, jag vet inte vem det är)

I alla fall, vi gick till ett minigolf ställe och spela minigolf, mitt lag kom 2:a och jag kom 2:a i laget haha, jag va typ näst bästa tjejen som spela. Jag fick en "hole in one" och massa 2:or och så.

Sen vare tipspromenad mitt lag loosa ganska stort haha, man skulle gissa vem av 3 som va mest blåst och alla ba Victor för han är helt blåst, men sen skulle han johan och karin (dom som stog på pappret) tävla i att blåsa upp en ballong tills den sprängs, Victor förlorade haha.



Sen så körde vi brännboll (mingeldan imorron ju!) och det va då Valter tänkte spruta massa vatten på mig, det va i alla fall askul jag kan inte skriva allt för det här inlägget är redan så långt att ingen kommer läsa det.

Sponge Bob

Haha fick värsta skratt attacken av vilket skit sämst skämt jag just sa till mig själv.

'Hello, i´m Bob, sponge Bob'

(hello, i´m Bond, James Bond)

Haha sämst ju! Men vem har bäst humor av alla??? JAG!! haha jag måste göra mig själv glad när jag har sagt världens sämsta skämt förstår ni hehe


Mina videos

Här kommer alla mina videos, jgag lägger inte upp dom i den ordning han sjöng i dom.



















Jag tror nästan alla låtar kom i baklänges ordning. Den enda låten som jag inte har lagt upp är born this way och det är för att jag sjunger med och jag hörde inte mig själv när jag sjöng så jag sjunger jättefult och falskt.

Den som är 1.05 fortsätter på nån annan, jag vet inte riktigt vilken.

*kolla hur glad han blir när alla skriker när han har tatt av sig tröjan (moments ago)

det va alla :)

länkar

Tjenare, om nån timma så kommer alla videos upp på bloggen :) äntligen eller hur!

lägger in lite länkar så får ni trycka på dom om ni känner för det :D

Tävling! Vinn 16 x 1.000 kr. - Få svar direkt!

Dagligvarutävling - Vinn 16.000 kr till ICA

Handla massor av billiga saker hos GroupOn

Apple Tävling

Turdag? Få 250 gratis visitkort + hållare.

Simple Smile! Sveriges bästa tandblekning

Beställ GRATIS kontantkort från Telenor

Beställ Gratis kontantkort från Halebop - Just nu får du 2000 poäng!

Comviq/Tele2 - Gratis kontantkort

Medlem

Hejsan blev nyss medlem på en grej, så ska in och kolla hur det funkar och så:)

http://www.gratismakeup.se/?r=255034

klicka där! ↑

Videorna kommer idag förmodligen

Idag kommer videorna förmodligen äntligen upp :)


använder gamla bilder för att jag inte orkar fixa andra just nu haha, och har ändå inga nyare än dom här och jag pratar ju faktiskt om Ulrik så det får passa

annars finns dom på youtube om ni söker "cokoo14" alla videor är inte uppe, och vi stog som sagt längst bak så alla är helt inzoomade och väldigt många står i vägen hela tiden och jag sträcker på mig och allt och får kramp i armen så när det skakar och jag filmar ryggar och sänt är det bara för att jag byter hand och så, hade en handväska så det blev lite krångligt, men ljudet är i alla fall okej :D hoppas ni kollar på dom

Mina bilder på Ulrik

Här kommer bilderna som jag tog på Ulrik plus autograferna (atograf? hur fan stavas det?)
Jag kolla nästan aldrig i kameran och det är ingen system kamera så bilderna är inte så bra men whatever liksom.

 
haha jag älskar den här bilden för hon vill krama honom men han backar undan och sen kommer vakten och skäller till henne att inga kramar eller nåt haha.

         
När Elin fick sin atograf, blev lite sur för jag sa innan han skulle skriva på min arm att hon skulle ta kort och så skulle jag ta på henne sen och sen när hon va klar jag ba "tog du kort eller?" och hon ba "nej jag hann inte" fast det fatta jag för det gick ganska fort

 


min arm i spegeln med systemkamera i fel inställning men så fick det bli nu



Slapp dag

Tjenare :)

Idag så vill jag bara slappa som jag alltid gör på lördagar hehe.
Måste duscha också, vet inte hur jag ska göra med autografen vill ju inte att den ska gå bort, Elin duschade ju med en plastpåse så jag kanske gör samma sak, bara idag haha lite ofräsht kanske men vafan! vad gör man inte för en autograf? Jag måste få en bra bild på den först ju! den har ju redan börjat gå bort lite, halva smilisen är ju lite borta och det suger ju.


Ulrik Munther

Nu kommer bilderna min kompis tog när vi och kolla på Ulrik Munther, det är hon inte jag på bilderna.

             
elins autograf


min autograf


jag skulle ta en bild på elin med autografen och då kom 3 killar fram till oss och en fråga "tar ni en bild elle?" och vi ba "aa" och han ba "får man va med?" och elin ba "aa visst:)" och jag ba "okej.." och då fick vi den här bilden haha.

asså seriöst hur söt är inte Ulrik Munther egentligen?? sååååååååååå glad att jag såg honom live!!! Jag SKA göra det igen nån gång! I helgen kommer mina bilder också. + att jag filmade varje låt så kan lägga upp klippen också måste ladda upp dom på youtube först och så bara :)

filmtajm

Hejsan, hann inte skriva nåt igår va ju och såg ulrik munther, vi fick åka typ direkt efter skolan för att hinna och vi kom typ 10 minuter innan det börja. Skriver mer när jag har alla bilder och videos :D

Fick tillbaka min kjol idag, fick VG på den, otroligt stolt!

Ska kolla på Easy A nu, har sett den förut men den är så bra och reklamen går ju på spotify heeela tiden så va tvungen att se den igen :D


sämst dag ever!

Idag har varit jäkligt jobbig dag!

Jag sänkte mitt betyg i matte vilket totalt suger. Ifa och jag fick reda på att enligt Maja så är det bättre att dissa någon än att säga till alla. Det är otroligt varmt på dan och jag har inga bra kläder som jag kan ha, jag vill ha en vardagsklänning typ. Jag somna i en timma när jag kunde ha gjort något vettigt istället. Jag lämnade mina bilder på kodax eller vad det heter och den bilden av mina tre stora bilder som jag ville ha mest har för dålig kvalité så jag måste byta ut den. Och den är på sotis när han är en liten skit så jag kan inte få en lika söt bild igen vilket suger riktigt hårt.

Det enda bra är att Ifa äntligen också verkligen hatar Maja och nu har hon en till jävligt bra anledning.
Ica har fått rolig-glass så det gick vi och åt efter skolan, riktigt gött :)

betygssnack

Tja!

Idag har jag vart i skolan som vanligt, hade betygsnack i so och franska, ligger kvar på samma som i höstas men hade fått G+ istället för G i historia. So är mitt absoluta sämsta ämne så jag är faktiskt nöjd:)
Franska har jag G i, jag har faktiskt väldigt lätt för språk och det märks eftersom jag som aldrig pluggar har bättre betyg än sånna som alltid pluggar (typ Maja).



Va i alla fall med Ifa efter skolan vi kolla på en film, vi hann precis se klart innan hon skulle hem.

Det har spöregnat och åskat idag ju!!! suger verkligen. MEn hoppas det gör det i natt för då sover jag extra bra :D

Jag ler när jag hör den här låten


HAha!

Asså seriöst jag älskar en bit i den här videon!
Kolla 1.37 asså seriöst jag skrattar varje gång


yeah!... oj

haha älskare! han blir så chockad

mtv movie awards 2011

Ska se klart på The Switch nu gjorde ju aldrig det i fredags.

Ni missar väl inte Mtv Movie Awards i natt va? Det gör inte jag! klockan 3 börjar det men jag vill se dom gå på röda mattan så får dra upp mig vid 1, men ska sova efter jag sett klart på filmen så att jag orkar, det håller ju på tills klockan 5 vet inte jag komemr orka det, tillslut så sitter jag upp och är på väg upp men ska kolla slutet men utan att jag mäsker det så sitter jag och blundar bara för att jag är så trött haha.

Jag har varit trött hela dan. Men funderar på om jag ska sova eller bara ta en powernap (powernap=sova i inte längre än 20min för då blir man pigg). Powernap är ju egentligen smartare men jag kommer ändå dö sen efter ett tag och jag hinner ju aldrig "sova" på 20 minuter.


jag vet att det är 2011!

läääääääääääääängtar!

Erika sover fortfarande :(

Men jag kom nyss på att jag beställde hem ett paket förra veckan och jag verkligen lägtar tills jag får det! hoppas verkligen att det blev som jag vill :D
Och så hoppas jag att maddis lilla present också kommer, beställde den också förra veckan

..

Vakna typ halv 7 idag, inte bra...

Erika ligger fortfarande och sover, jag har läst tidningar och kollat på teven jätte länge nu men det finns ju inget roligt på teven så här tidigt :(

Det ska tydligen regna idag men hoppas verkligen att det inte gör det! Vill fortsätta bli brun! Jag blev faktiskt ganska brun igår :) fick dock 2 myggbett som jag hade klarat mig utan men så blire ibland

Free fallin'



En slumpad låt bara

Varmt!

Har vart och badat med Erika idag, riktigt kul! Typ 30 grader varmt idag också.

Hon sover här idag, och nu har jag inget mer att säga...

Jag är kääääääär i den här låten!

Har kollat på den typ varje dag sen jag hitta den! Hoppas verkligen att han sjunger den på torsdag!




Oj haha, har visst redan lagt ut den, men jaja, favorit i repris även om jag la ut den typ igår

The Switch

Kollar på The Switch, den blir lite seg ibland och har bara kommit 2/3 av filmen så får se hur den slutar men problemet med mig är att jag lätt tröttnar efter halva filmen om det inte är en superbra film eller komedi som man faktiskt skrattar åt. Pausar lite men bara för att jag inte orkar se klart, inte smart för jga lär ju missa slutet men nu vill jag tydligen göra det.

The Switch eller Pappa på burk om ni vill ha det på svenska


Fredag

Jag fortsätter sega idag också haha. Vet inte vad jag ska göra, orkar verkligen inte klippa gräset idag, fast kasnke ändrar mig sen.

Jag tror jag ska ta och träna lite sen men vet inte om det är så bra eftersom jag inte kan äta... känner mig ju mätt 24/7 igår tvingade jag i mig lite mat eftersom det enda jag hade ätit va cherios på morgonen och idag har jag inte ätit nåt mer än en macka men vill verkligen träna, men vågar ju inte. Seriöst nåt är fel på mig ibland.

nåt fel

Asså jag vet inte vad det är med mig idag, ja va pigg och normal imorses sen satt jag vid datan i en evighet och fick värsta utbrottet och blev sur när jag skrev det förra inlägget. Jag kunde inte prata med min mamma förut för att jag inte mådde bra rent psykiskt, och jag har gråtit 3 gånger idag för att jag inte mår bra. Jag har inte kunnat äta för jag känner mig konstant mätt och nu börjar jag få ont i magen. Hoppas det inte sitter i för länge för jag SKA se Ulrik! Men det är inte viktigaste nu, jag vill bara veta vad som händer med mig nu för det här har aldrig hänt mig förut

Seg dag

Nej snabb dag, jag är seg. Asså har suttit här instängd i mitt rum vid datan hela dan asså vad är det för fel på mig? jag orkar verkligen inte göra nånting ochh när jag tänker göra det hittar jag en video på youtube och kollar vidare på massa andra videor, ja är lite konstig. Skulle ju egentligen klippt gräset idag men det lär ju inte hända...

Nä imorron får det lbi bättre.
Det är sånt här jag hatar med lov, man blir helt död, det är faktiskt torsdag! Om det hade varit lördag eller söndag hade jag inte brytt mig såå mycket men det här går ju över gränsen att det är på en torsdag, nä nu gjorde jag mig själv sur.

Men ska kolla på lite videos haha, fortsätter med mitt sega jag idag ;)

Min favoritlåt just nu

Asså seriöst jag är helt kär i den här låten, så fin och han är ju så söt <3


Utsiktsplatsen

Efter skolan idag så gick jag hem och bytte om till kortbyxor och linne eftersom det blev lite varmare, dock mycket kallare än igår.

Jag och Erika tog moppen och drog till utsiktsplatsen på kullen och det så himla fint där alltså!! Vi köpte kulglass, inte så många sorter men det va speciella sorter så vi tog 3 kulor var haha hur orkar jag? Aja i alla fall jag tog bägare som vanligt och erika tog en strut med 3 kulor i alltså och det första som händer när vi har satt oss på en bänk så tappar Erika dom 2 översta kulorna men dom hamnar bara i knät, och jag springer till kiosken och frågar om vi kan få 2 bägare oså får vi det, och då har Erika fått dom och sitter alltså med en kul i struten och en i varje bägare det såg så dumt ut så det är inte sant. MEn så jäkla kul. En otroligt mysig plats.



Vi satt och prata om massa saker, ett väldigt bra pratställe. Vi prata om folk i klassen vilka vi störde oss på vilka som har ändrats vilka som blivit mycket snyggare haha och vilka som har blivit längre än mig (killar, jag är 174), så det va väldigt mysigt :) Vi hade en väldigt bra pratstund tycker jag

Jag hitta låten!!!!!!!!!!!!

Det finns en låt som alltid ALLTID spelas när jag är inne på H&M och förra veckan så hade ifa fixat massa justin bieber låtar och jag orkade inte lyssna på dom då så hon skicka alla till mig, och jag har letat förut efter den här låten för jag vill veta hur den går och om den faktiskt är bra.

Och jag har alltid trott att jag har hört orden "my world, your world..." och en speciell melodi. Och nu när jag lyssnar på min mobil så hörde jag "U smile, I smile..." exakt samma mobil och jag ba OMG!!!! och peka på mobilen. Det är sjukt och jag har aldrig riktigt hört texten men fattar ni hur jag har letat??

Aja nu får den bli dagens låt bara för det haha :D



Jag är faktikst inget fan av Justin bieber, så vet inte riktigt varför jag lät ifa skcika alla låtar till mig och att jag seriöst låtar han va på dagens låt idag!!! sjukt ju...

RSS 2.0