I wanna work out

Jag vill träna just nu! gillar att springa och så om jag verkligen känner för det, och slå på min boxningspåse och hoppa studsmatta och rocka rockring och hoppa hopprep,
 men jag kan inte göra nånting för min inhalator ligger i våran bil och pappa kan inte hämta sakerna förens imorron tror jag och det är inte säkert att han får hämta sakerna då! Han måste bara lämna tillbaka hyrbilen :( jaja, jag får la skaffa en ny i nödfall


min störda kisse

Jag hatar när sommarlovet är så segt! jag vill göra saker hela tiden, annars fastnar jag i latheten och det är inte bra...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

2011-06-21 @ 20:00:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0