Utsiktsplatsen

Efter skolan idag så gick jag hem och bytte om till kortbyxor och linne eftersom det blev lite varmare, dock mycket kallare än igår.

Jag och Erika tog moppen och drog till utsiktsplatsen på kullen och det så himla fint där alltså!! Vi köpte kulglass, inte så många sorter men det va speciella sorter så vi tog 3 kulor var haha hur orkar jag? Aja i alla fall jag tog bägare som vanligt och erika tog en strut med 3 kulor i alltså och det första som händer när vi har satt oss på en bänk så tappar Erika dom 2 översta kulorna men dom hamnar bara i knät, och jag springer till kiosken och frågar om vi kan få 2 bägare oså får vi det, och då har Erika fått dom och sitter alltså med en kul i struten och en i varje bägare det såg så dumt ut så det är inte sant. MEn så jäkla kul. En otroligt mysig plats.



Vi satt och prata om massa saker, ett väldigt bra pratställe. Vi prata om folk i klassen vilka vi störde oss på vilka som har ändrats vilka som blivit mycket snyggare haha och vilka som har blivit längre än mig (killar, jag är 174), så det va väldigt mysigt :) Vi hade en väldigt bra pratstund tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0