Ulrik Munther

Nu kommer bilderna min kompis tog när vi och kolla på Ulrik Munther, det är hon inte jag på bilderna.

             
elins autograf


min autograf


jag skulle ta en bild på elin med autografen och då kom 3 killar fram till oss och en fråga "tar ni en bild elle?" och vi ba "aa" och han ba "får man va med?" och elin ba "aa visst:)" och jag ba "okej.." och då fick vi den här bilden haha.

asså seriöst hur söt är inte Ulrik Munther egentligen?? sååååååååååå glad att jag såg honom live!!! Jag SKA göra det igen nån gång! I helgen kommer mina bilder också. + att jag filmade varje låt så kan lägga upp klippen också måste ladda upp dom på youtube först och så bara :)

Kommentarer
Postat av: M. | http://madeleinezn.blogg.se

hahaha den sista bilden!! han vet att ni kommer lägga upp de nånstans.



aja guud vad kuuuuuuuuul för dig !!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

2011-06-11 @ 13:02:01
URL: http://madeleinezn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0