Jag hitta låten!!!!!!!!!!!!

Det finns en låt som alltid ALLTID spelas när jag är inne på H&M och förra veckan så hade ifa fixat massa justin bieber låtar och jag orkade inte lyssna på dom då så hon skicka alla till mig, och jag har letat förut efter den här låten för jag vill veta hur den går och om den faktiskt är bra.

Och jag har alltid trott att jag har hört orden "my world, your world..." och en speciell melodi. Och nu när jag lyssnar på min mobil så hörde jag "U smile, I smile..." exakt samma mobil och jag ba OMG!!!! och peka på mobilen. Det är sjukt och jag har aldrig riktigt hört texten men fattar ni hur jag har letat??

Aja nu får den bli dagens låt bara för det haha :D



Jag är faktikst inget fan av Justin bieber, så vet inte riktigt varför jag lät ifa skcika alla låtar till mig och att jag seriöst låtar han va på dagens låt idag!!! sjukt ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0