varm dag

Skit fint väder idag ju! Låg och sola förut, men nackdelen är att jag har otroligt svårt för värme, kan knappt va ute i den här temperaturen i mer än en halvtimma och det suger ju lite, men det finns ändå inget att göra så nu sitter jag inne eftersom att det för mig är mycket mer behaglig teperatur.



Lyssnar på musik på mobil eftersom att båda mina 2 spotify konton har tatt slut!!!! seriöst det är ju bara 20 timmar totalt nu, så som det va på en förut, så jag hade alltid en reserv ifall en skulle ta slut, men nu är båda slut eftersom jag inte har 20 timmar till. Fattar ni hur viktigt mucik är? Jag lyssnar jämt på musik! Funderar på att skaffa spotify premium men det känns inte alltid värt, har ju himlans bra låtar på mobilen så det får la funka just nu. :D


Ulrik Munther

Min lilla kändis crush får ha dagens låt idag :D



passar ju bra när jag har en jätte bra dag XD



min favvo, seriöst älskar den! Hoppas han sjunger den om jag kommer till liseberg! Skulle göra mig såå otroligt glad! Det här är live versionen, den andra versionen finns på spotify.

super rolig dag :D

Idag hare varit en bra dag!

Va i skolan som vanligt, och sen följde ifa med mig hem, och bara så att ni vet - vi ska förmodligen till liseberg nästa torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!"!!!! såååå glad! vet ni varför??? Ulrik Munther kommer!!!!! Asså jag är typ kär i den här killen haha, men har aldrig blivit sån här för en kändis, jag är faktiskt väldigt emot kändisar men han är ju bara för söt!



I alla fall, vi kollade på en gammal video som vi gjorde i höstas med Rebecka, vi trodde vi hade fått skolkatalogen, men det hade vi inte, vi failade ganska rejält! (hur stavas rejält? stavas det så verkligen?) Ska lägga upp den på fejjan sen så att mina nära och kära kan se :D kanske lägger upp den på bloggen men vet inte riktigt än.

Lägger upp en dagens låt om några minuter :D



måste bara säga att på den här bilden ser han ut exakt som en kille i min klass, collt va? Hittar ju massa som ser ut som folk jag känner haha. Kul ju  :D

Världens bästa!










OMG! vad han äger! Alskar honom! harföljt honom i ett år typ. Och han är ju rolig alltså!!! Och snygg vilket är ett stort ++++++++++!

Kolla på alla videor eller spy (visste inte vad jag skulle skriva, hehe)

2 av min favoritlåtar just nu

Här kommer 2 av mina favoritlåtar just nu. Kunde verkligen inte välja.







Äääääääääääääääälskar dom!!! speciellt den andra. Hon sjunger så fint!!!<3

Söndag 290511

Hello!

Idag så har jag varit både lat och inte, vad kallar man det? Började i alla fall dagen med att väcka mamma med min bror och blommor, mors dag ni vet, hon hade helt glömt bort att det va mors dag idag så det va ju lite roligt.

Sen satt jag vid datan och sega ett tag. Sen kom mamma och ba "nu får du ta och göra nåt, gå ut eller nåt" så jag satt kvar en kvart till och sen gick jag ut till min nya boxningspåse, eller jag började hoppa hopprep, men det va för jobbigt (jag har astma) så jag gick in och hämtade mina boxningshandskar och ställde mig och började slå på påsen (under tak) och helt plötsligt efter typ en halv minut så började det spöregna så jag va fast där ute under taket med min påse, och jag fick svårare och svårare att andas eftersom jag glömde min inhalator (astma grej) så när regnet hade lugnat ner sig lite så sprang jag in och letade efter min inhalator men hittade den inte, jag fick panik och ringde mamma men hon svarade inte för hon va ute och cyklade så jag ringde pappa och han hade ingen aning, och där stog jag och andades som att jag snart skulle dö, det va sååååååå jobbigt, men efter tag så gick det bra men det va den värsta halvtimman i mitt liv alltså!

ska aldrig glömma min inhalator nån mer gång. Det blir ju bara värreju mindre jag använder den och jag har inte använt den på evigheter. Måste verkligen börja göra det!



köpte min säck på rea :D

En säck kostar egentligen 999kr och jag fick den och handskar för 448kr. Riktigt bra köp alltså!

shoppat & städat

Idag har jag varit och shoppat boxningssaker och några linnen och ett par super söta shorts.

När jag kom hem så va jag tvungen att städa mitt rum och ta upp alla saker jag fick i konfa present, dom har ju stått i matsalen hela tiden. Men nu är dom uppe.

Känner för att gå ut lite, men känner inte att gå ut med nån som bor här just nu, så synd att Maddis har flyttat! Hade verkligen velat gå till henne nu!


inte jag på bilden, men det va i alla fall sånna shorst jag köpte :D

Filmkväll :D

Tänkte ta och kolla på en film nu, vet inte riktigt vilken men det verkar som att det blir antingen

She´s all that



eller

The kids are alright



eller

Mean girls 2 (har redan sett den en gång men vill se igen)



eller

Bring it on - fight to the finish (har sett förut men vill se igen)





     eller

Charlie st. Cloud


söööööööting!


jag tror jag kommer se dom som jag har sett på förut, ska se imorron också. Eftersom jag inte har så otroligt lång tid så är det bra eftersom då gör det inte så mycket om jag måste stanna mitt i filmen, men vilken ska jag välja?
Det lutar mest åt bring it on men jag vet inte riktigt... vi får se

Kommer inte på en rubrik till min text just nu...

Tjenare!

Det har regnat as mycket idag, hela dagen verkligen, jätte jobbigt, men det blåser inte sådär otroligt jobbigt och kallt längre, helt vindstilla typ.

Gjorde klart min planering till kjolen idag när vi hade syslöjd, det tog typ en timma, asså jag skrev oroligt noggrant och jag hållt på med den i ett år så den finns ganska mycket som jag har gjort, det blev på nästan 3 sidor haha. Tar kort när jag får tillbaka den igen, tror det är om typ 2 veckor.


Ska nog bara slappa den här helgen, inga läxor eller nåt, ska sova! Fast imorron ska jag nog shoppa lite, måste ha linnen och så ska jag nog köpa boxningsgrejerna :D ska bli kul.

Jorden börjar gå under?

Glömde ju fråga för en vecka sen om jorden hade gått under hos er men det verkar inte som att det hände hos nån.

Den där gubben har ju fått folk att ta självmord, jag skojjar inte! och sen när jorden inte gick under i lördags så sa han att han hade räknat fel och det händer 21 sptember tydligen.

Men han kanske inte hade så fel i alla fall...

Klockan sex i lördags så började ett vulkanutbrott på Island. Den här veckan har det varit mega storm i halva sverige. Börjar jorden faktiskt att gå under? hade han aknske räknat rätt? lite läskigt faktiskt.

my skirt is DONE!

Tjeena baneena :D

Idag gjorde jag klart min kjol i hemkunskapen :D

gick ju på extra lektioner så jag skulle hinnaklart så nu hoppas jag på ett VG! inte stor chans att jag får det men whatever liksom, jag är klar! Har inte slutat le sen dess!

:D:D


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH

FFFFFAAAAAIIIIILLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ser ni att jag skrev ehmkunskapen????? OMG! syslöjden menar jag ju såklart hahah, shit!

Tävlar!

Normalt så hatar jag tävlingar men det här vill jag verkligen vinna! Jag älskar att ställa frågor till folk, och jag älskar när folk frågar mig massa frågor. Personliga och helt dumma.

Jag tävlar på madeleinezn blogg

http://madeleinezn.blogg.se/

hoppas verkligen att jag vinner! Håll tummarna och tårna för mig nu!

My socks

Heeeeeeeeeeelooooooouu:D

Igår så började jag att göra benvärmare men sen kom jag på att jag inte ville ha benvärmare så jag fortsatte och gjorde en socka och idsag gjorde jag klart den andra.
Det blir som tup sockar, ni vet som ett tub linne, helt rakt liksom, inte böj i hälen. Och dom blev jätte br, jag är super duper nöjd :D

Funderade ett tag på att ta med dom till syslöjden så att hon har lite mer att döma på haha, inte för att dom är speciellt bra eller för att jag har gjort dom i syslöjden, jag gjorde dom för skojs skoull precis som mössan jag gjorde i förrgår.

Kanske fixar bilder sen.

sitter i skolan

Heeeeeeeloo

har språkval men våran lärare stack för ett atg sen och hon lät oss använda datorer, hon litar verkligen på oss. Så nu sitter vi inne på facebook och massa annat haha, liiiite failad lärare vi har.
 

 Tänker nog dra sen, eller nej datorer är bättre än att sitta och vänta på att dom andra ska sluta, så stannar nog här,

drar kanske upp dagens låt om en stund jag måste bara välja en låt, fast jag har ju en på huvvet som jag skulle kunna välja


Dagens låt



Vill lära mig!!!

även känd som "bellas lullaby" från twilight eller new moon eller vilken film det nu är

Training

Jadu, idag har jag vart i skolan som vanligt
kom hem gjorde matte och fick en jätteful bonnabränna som tydligen inte vill synas längre vilket är bra :)
klippte gräset
åkte till ica med mamma
och har duschat


jag köpte även ett hopprep, jag har försökt tänka på riktiga och bra träningsaktiviteter som är roliga och bra att göra på sommaren så köpte ett hopprep, jag ska fram min vatten rock ring också, sen har jag en studsmatta som jag kan hoppa på när som helst, och så ska jag köpa boxningshandskar och lindor så kan jag köra box hemma,

världens roligaste träning och det blir mycket billigare att köpa det och ha hemma och göra när som helst i stället för att spendera pengar på att göra det en gång i veckan. Så jag får la spendera lite pengar om min mamma inte ska hålla sitt löfte om att hon ska betala min träning haha. Men det va inte så super dyrt.

Blir jag riktigt bra så tänker jag börja tävla!

nä skojja lite, men ni måste testa det är askul och även om man inte tror det så tränar man faktiskt hela kroppen. Kom på också att boxare alltid hoppar hopprep så det är ju positivt att börja göra det också :)

Misery

Den hära låten är min favorit låt av dom jag kan på piano :D spelar den jämt, den är väldigt lätt men rolig eftersom jag äääääääälskar Maroon 5


Filmer

Tjeena baneena:D

Har ju som skrivit sett 2 filmer idag eller egtligen 1 och delar av 2 andra

Jag såg hela Legally Blondes eftersom jag älskar den filmen! har sett den många gånger men gillar den verkligen! Den är typ lika bra som Angus thongs & perfect snogging. Det sjuka är att båda filmerna har brittiska skådespelare haha. Och jag som alltid klagar på den brittiska dialekten.

 Kanske för att jag får så oootroligt många fina kommentarer om min engelska dialekt, riktitg ren amerikansk engelska, typ som den svenska jag pratar inga svängningar eller starka bokstäver jag säger liksom wrong men en del säger wrong, stör mig lite på det men spelar roll.



den andra filmen va valentine´s day men den har jag sett 300 gånger, och hann inte se hela eftersom jag börja kolla nästan i slutet och sen missade jag en stor bit när jag skulle äta, men hann se slutet på den i alla fall.


ska jag va ärlig så tycker jag inte att Taylor Swift är speciellt bra skådis. Har inget emot henne eller så tycker bara inte om ehnne som skådis.

Den tredje filmen som jag såg typ halva filmen av va 500 days of summer och den va lite konstig men den va inte dålig i alla fall :) tycker att skådespelaren som är med där liknar lily allen nåt så otroligt, asså det måste ju nästan va hon.


Söndag

Tjeenare

Låg uppdatering jag vet, men den enda som jag tror läser min blogg är Maddis som följer alla mina fotspår haha.

I alla fall, va hoos ifa i förr går för hon hade kalas sen sov vi över där ich alla åkte hem typ 12 förutom jag som stanna till fem haha, vi hade ju så kul! vi spela spel, prata, kolla på film (17 again, otrloigt bra ären). Missa dock den speciella lördagen men den är inte lika rolig som marken så det spelade inte så stor roll, brukar ju ändå alltid missa allt roligt haha.

Idag så hade jag massor planerat och gjorde typ inget.

Jag skulle:
spela piano
klippa gräset
packa upp alla saker
fixa i mitt rum
lägga alla saker som jag ska sälja och slänga i olika högar
fixa en sak till min kjol som jag gör i syslöjden
duscha

det här gjorde jag:
spela piano
packa upp alla saker
kolla på 2 filmer
fixa en sak till min kjol (men det blev fel :( )
duscha

jag gjorde alltså inte direkt det jga skulle göra haha bara nåra, småsakerna. En av dom blev ju till och med fel haha, såååå fail!

Angus, thongs & perfect snogging

Min totalt älsklings film, i alla fall älsklings- tjej film. Den är verkligen sjukt bra! har sett den typ 5 gånger sen mimmi tipsade om den, och nu har jag änsligen fixat hem den och ska se på den i kväll:D sooo happy.

Jag har en kompis på fejjan som liknar den äckliga killen i filmen haha.




snyggot som är med <3<3<3 looove!


här har vi äcklet som en liknar, han är nog inte äcklig i verkligenheten men i den här scenen som bilden är tagen så är riktigt bläääääääääää!

alla måste se filmenminst en gång i livet!!!!!

nä nu ska jag dra och kolla på denna bästa filmen :D

Party rock anthem

Det här är min absoluta favorit låt nånsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR den! slår alla maroon 5, The pretty Reckless, Fred Figgelhorn och alla andra.



En annan "ny" låt är ju On the floor, men är jag den enda som seriöst inte gillar den? jag tycker den är ganska dålig, eller asså jag stör mig inte på den om jag har den i huvudet eller nåt jag bara gillar inte att lyssna på den. Jag kanske har nåt emot Jennifer Lopez? haha asså vet inte, tycker hon är lite tråkig kanske, i alla fall i how I met your mother.

Vad tycker du? har du tips på dagens låt eller annat?

Party party!

Heeeeeeeeeeelooo :D

sitter och spelar eftersom jag har så otroligt tråkigt. Chattar med David men han har ju slutat skriva, och så smsar jag med Maddis men sms kan ju va lite sega ibland. Har verkligen lust att spela piano!!! men vill inte sitta och gap sjunga när min pappa är där inne.

Om ungefär en timma så tar jag bussen med Amanda och Erika till Ifa, för hon har födelsedags kalas, så vi sover över där också :D så väldigt låg uppdatering i helgen nurå.

huvudverk

Stannar hemma från skolan idag, mår verkligen inte bra. jag fattar inte vad som har hänt med mig, blir ju sjuk typ hela tiden nu för tiden.

Visste du att för ungefär ett år sen så gick jag till en läkare för att kolla varför jag alltid har så ont i huvudet men dom kunde inte hitta nåt fel så jag skickades vidare till massa olika läkare och dom visste inte varför jag får ont i huvudet. Jag får super lätt ont i huvudet men det är inte av stress, höga ljud, dålig sömn det är nåt annat, det kan liksom bara ploppa upp och det är jätte irriterande och när jag får huvudvärk får jag oftast otroligt ont så att det inte hjälper med tabletter.

Visste ni också att om man tar för många verktabletter mot huvudverk (hur stavas det? med e eller ä?) så kan man få konstant huvudverk. Det är inte det jag har gjort, jag tar nästan aldrig tabletter eftersom dom aldrig funkar mot min extrema huvudverk.

Sick :(

Är sjuk :( åkte hem från skolan förut för mådde verkligen sjukt dålig, så har kollat på teven, läst ut min bok och bakat scones som jag äter på typ hela tiden haha.

Nu ska jag kolla på how I met your mother. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAAAAAR det programmet!!!! jag hatar alla som hatar det, nej jag skojja men det suger att så många verkar hata det jag tycker att det är världens bäste program.



jag är seriöst på säsong 5! har ju alla säsonger eller 1-5 och jag är på andra skivan på säsong 5 sjukt ju! så otrligt bra äre, sen får la jag börja på säsong 1 igen haha, eller hitta en annan favorit serie, nej det är ju omöjligt!

Idolen

läste nyss ut boken Idolen



det här är en av dom bästa böckerna jag har läst, jag älskar Meg Cabot!!! Jag har läst massa böcker av henne och alla är mina favoriter, asså jag läser inte nån annans böcker för jag tycker hon skriver så bra böcker, så läs denna!

andra böcker hon har skrivit:
*alla "prinsessans dagbok" - böckerna 
*Washington DC
*Nu eller aldrig
*Så blir du populär
*Jinx

jag har inte orkat läsa alla prinsessans dagbok böckerna eftersom dom 2 filmerna som finns är alla typ 10 böckerna så jag ser hellre filmerna. Washington DC är den första av alla som jag läste, och jag kunde inte släppa boken, såå bra! Nu eller aldrig är uppföljaren. Så blir du populär handlar om en tjej som hittar en bok om hur man blir populär och följer råden det är alltså ingen bok om hur man blir populär haha. Jinx står näst på tur, sk abörja läsa den, när jag kan hämta en ny bok i skolan eller biblioteket :D

dagens låt

nä det får inte bli en dagens låt idag det får bli en dagens video istället idag, men de t spelar la ingen roll???

en video som jag tycker är ganska rolig :)



tyckte den videon va lite rolig. Selena Gomez är ju lite fail haha  :D


Presenter

Ja! jag fick presenter och det bästa fick jag av mina föräldrar! jag fick ett armband en vecka innan för att ha på min konfirmation så det kanske inte räknas men jag fick ett halsband (mest av min pappa faktiskt) som jag sa hela tiden när jag va i island att jag ville ha, jag hade ingen aning om att det va där, pappa hade ju visat mig alla andra sånna små askar som han köpte till mamma, hans mamma och hans syster men han gömde min, så gullig han är :)


så här såg halsbandet som min faster fick

hittar inte en bild på mitt halsband så ni får vänta tills jag har tatt kort :)

Jag fick även en systemkamera av mina föräldrar, en "canon 550D) den är jättebra och är inte så jättesvår men jag har fortfarande mycket att lära. Resten är mest smycken och skålar och sånt :) fick inte ett enda öre :( lite synd för tänkte spara till sånt jag verkligen ville ha istället för att få massa saker som jag inte vill ha, men så går det ibland.


the day after tomorrow

Vet inte om jag redan har skrivit det här men jag är i alla fall konirmerad nu:) igår alltså.

Idag är starten på våran tema-vecka som vi i min skola har den här veckan. Jag har tema teknik/fysik 2 av mina allra sämsta ämnen, asså jag vet ju knappt vad växthuseffekten är alltså är jag väldigt dålig på sånt.

Vi kollade på "The day after tomorrow" en film helt klart värd att se, den påminner lite om "2012" eftersom den handlar om att världen kommer gå under. Och übersöta Jake Jyllenhaal (ingen aning om hur han stavas) är ju med, fast jag måste erkänna, han är otroligt mycket sötare när han va yngre!


  
Vi såg den här filmen i skolan en annan gång men då såg jag aldrig slutet:( men nu har jag det :)

Eurovision song contest

Jahopp, det blev inte som jag trodde...

jag trodde seriöst att finland skulle gå långt, han hade en sån fin låt! och sverige låg ju etta jätte länge, och jag hatar azerbaidjan! dom suger haha nä men dom hade väl en fin låt men det hade vaarit miljoner gånger roligare om sverige hade vunnit, det var ju sååååååååååååååååååååååå nära!

synd :(



jag tyckte faktiskt att han kunde få vinna i år!

Konfirmation

hallojsan

sitter här i min badrock har duschat och krämat in mig, om en timma ungefär så drar jag mig iväg till kyrkan för sista övningen innan konfirmationen som är klockan 12 idag, jag är väldigt nervös men jag väntar ändå på att det ska hända.

Men en sak som jag totalt hatar är vi konfirmander MÅSTE dricka vinet på nattvarden, normalt behöver man bara doppa och får dricka om man vill men vi måste MÅSTE!! så sur

Har i alla fall en av sveriges finaste klänningar, haha skojja men jag älskar verkligen min klänning.

ska ta massa bilder och försöka lägga upp nåra sen, vill ju inte visa bilder på mig :(

önska mig lycka till!

Elins hälsning

God kväll allihopa! Det är Madeleine, Elins väninna, hahahaha oj vilket ord. Tänkte bara uppdatera och hälsa från elin att hon är på konfaläger och konfirmerar sig nu på söndag. Hon kollar på en skitkass film som inte är "Elin-film". Det handlar om en skitsmart kille, den är rätt tråkig...

Vad gör jag själv då? Inte mycket. Sitter och ska blogga, blir aldrig av som vanligt. Läser bloggar, kollar på tvn, chattar med folk, surfar på datorn helt enkelt. Använder aldrig ordet surfa. Gud vad roligt det var att blogga på den här bloggen. Vi hörs!


Elins Ior är upphittad! Den var i en soptunna i stan, hahaha skoja.. Den finns på Rusta. :) När jag såg den tänkte jag på Elin. Katte skulle få elins Iors röv och jag hans huvud.

Läs min blogg HÄR

Heeeeelo

welcome to my new blog!

nej jag skojja lite, har ju inte bloggat på evigheter. Men orkar aldirg sitta vid datan vi har ju för skjutsingen (ja jag försöker sluta svära) 24 grader 24/7 asså!!!

Aja sitter och letar en bio film till mig och pappa när vi ska till jönköping om nåra veckor och vi ska på bio då så ska leta lite nu och kolla vad det finns. tipsa gärna!

Skype!

Sitter och skypar med Maddis, jag tror seriöst att hon stör sig på att jag sjunger så jävla falskt och konstigt just nu haha, lyssnar ju på fred, min favvo!!! <3

nuru, ska jag dra och städa för hundrafemtioelfte gången :D får se om de t  faktiskt händer den här gången ;)

Jag älskar honom!!!!

Så här kommer min favorit från fenomen i söndags. Han hade rätt på mig på den första grejen kolla ifall det va rätt för er också :D


Jag är lättskrämd!

Jag kommer ihåg typ i 5:an eller nåt när vi spelade rundpingis och så förlorade jag först och så satt jag i en stol och varje gång linus gick förbi mig så skrämde han mig, jag försökte va beredd men det funkade ju fan inte!

I alla fall, nu så satt jag och sjöng "only girl(in the world)" verkligen gapsjöng eftersom den går så jävla högt. Och sen orkade jag inte mer och när jag bytte så märkte jag att min dörr va öppen jag blev super rädd och vände stolen och skulle stänga (=gå ner) och då ser jag tomas kryper in, och jag blir livrädd!

Och tur va att jag inte sa nåt speciellt, jag pratar väldigt mycket med mig själv (väldigt konstiga saker) och ibland pratar jag på engelska bara för att det är roligt. Men det gjorde jag inte då.

Men ska ner är typ rädd nu haha, ska sitta och krama om min pappa lite :D

Orkar inte

Heeeeej

Asså det finns en anledning till att jag slutade blogga förra året och det va inte för att jag inte ville blogga, det var för att jag inte orkade, och speciellt inte på den här årstiden och jag har så himla mycket att göra nu, jag går i skolan och gör saker efter skolan som alla andra fast ibland har jag lite mer att göra och bloggen kommer allra sist av allt jag har att göra.

Men sitter i alla fall och kollar igenom massa klipp på youtube, bara på några program som jag har missat och så :) lite småskoj. Hare lite mysigt för mig själv :D

Hoppas ni hare bra och inte lika stressigt som jag

No blogtime left

Japp så äre, jag har inte haft tid asså jag är typ helt fullbokad jag förstår inte mig själv, men kan ta dom fullproppade dagarna sen för nu ska jag spela piano. Ser ni, inte ens nu hinner jag blogga så mycket :( aja vi ses

Ain´t no place in this world where I would rather be

Tja!

sitter och lyssnar på in the club haha lite gammal men whatever jag älskar låtar som man bara måste dansa till så gött!

Åt i alla fall en ny keso-sort som heter keso mellanmål det är med typ flingor eller det är nötter & bär och det ska va perfekt som mellanmål och det är det! jag är proppmätt och har inte ätit nåt mer än den och det är liksom tuggmotstånd så det blir som ett riktigt mättande mellanmål dock ären lite dyr :( men då får man hoppas att sina päron kan köpa nåra :D



Det funkar så ett tips till alla som inte hittar bra mellanmål, fast man måste ju gilla keso också ^^

1 Maj

Tjabba tjena hallå!
(älskade det programmet när jag var liten OMG!)

Idag så hare varit lite segt. Vaknade typ 11-12 nånting låg i sängen och läste i typ en timma, lite mindre kanske och sen så satte jag mig vid teven en stund och sen datan, sen skulle jag beställa en überfin klänning till konfan som är om exakt 2 veckor och klänningen kommer inte förens i början av juni om en månad!! seriöst jag blir galen, så nu har jag super bråttom att hitta en fin klänning, får lite små panik av att bara tänka på det!

 
En typ sån här hittade jag i Island och ville egentligen ha men det va sp konstiga storlekar där så den passade inte så bra, och den jag hittat i sverige orkar jag inte hitta på Halens.se men ni kan ju leta efter en jättesöt klänning som finns i vit, svart och dimrosa så vet ni vilken det är haha (finns ju typ tusen sånna just nu).

Sen så drog jag och mamma till ica. När vi skulle hem igen därifrån så sa jag "mamma det regnar" och hon ba "nej det tar slut om 10sek" att det bara va så lite alltså, så jag gick och lämnade vagnen och precis innan jag gick in i bilen så började det regna mer och mer och när vi va hemma så regnade det mycket mer och när vi kom in i huset så började det spöregna, shit vilken tur vi hade alltså!



Men sen så fick jag tråkigt igen, drog till min data och chatta med Maddis och sen gick jag ner igen för att prata konfa med mamma, mat och gäster och shoppingdag för min klänning (!) och lite sånt sen åt jag och sen kollade jag på fenomen, mitt favoritprogram!!!! seriöst passar mig så otroligt bra! jag verkligen älskar illusioner och sånt! så amazing.
Lägger kanske upp en video snart.

Och nu så skriver jag detta otroligt långa inlägget, borde kanske blogga oftare så att det inte händer haha.

Dagens låt

Dagens låt får bli en låt som jag verkligen gillar och undrar om jag nånsin kommer lära mig haha, det går ju faktiskt lite fort. Men jag gillaren!!!



Jag diggar verkligen hennes röst men seriöst hon ser ut som en svensk kändis som är en kille men jag kommer verkligen inte på vem det är seriöst vem liknar hon? En svensk kille... tror jag, det kanske är nån amerikansk? jaja hon liknar en kille i alla fall.

Vad tycker ni om låten? Tell me!

FAAAAAAIIIIIIIIIILLLLL!!!!!

OMG!

haha skulle testa att få ner en låt från google du vet en sån där "du you want the song on your phone?" grej, så jag klickade på länken och skrev in min mail adress och sen vare klart och jag fattade ingenting och sen kollade jag ovanför rutan där jag nyss skrivit (och skickat!!!!) min mail adress så står det "Phone-matching".

Jag har alltså registrerat mig i nåt match making program haha!! så jäkla FAIL asså! typ nåt ställe där dom mäter musik smak? jag fattade inget men de t va konstigt i alla fall haha, bra att jag inte hann skriva mitt telefon nummer asså!


No time

Sorry men jag orkar seriöst inte alltid blogga som nu har ju inte bloggat på typ 2 dagar men det är sommar och man är ute och orkar inte sitta vid datn och så men ska ut nu

RSS 2.0