Music in my heart <3

Halloj!

Jag och Ifa var ledare på idrotten i fredags och jag fick så många komplimanger för musiken som jag lyckades fixa och som jag inte lät Ifa ändra eftersom hon inte ville ha min skrillexlåt och jag inte ville ha sånna låtar som hon hade som verkligen ingen hade hört, blev så glad att JAG och MIN musik fick bra respons.

Även Maddis kommenterade igår att jag fått bättre musiksmak haha man tackar man tackar! :D

Kan ju bjuda på två av mina nyfunna favoriter, har faktiskt inte lyssna på hela låten så kan inte säga nåt om dom..




Kommentarer
Postat av: MADDE |

haha ofta andra också sa det hahahah.. asså hur hittar du? försöker hitta låtar men finns ju inga. bara såna man hört ju..



skrillex är ju bra HAHA

2012-02-01 @ 22:35:14
URL: http://madelleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0