I´m back!

Heeeej!

Förlåt för noll uppdatering på lovet men det är som sagt lov och jag va enormt upptagen mellan jul och nyår och efter det har jag inte gjort ett skit så det finns inget att skriva om.

Men jag tänkte visa er vad jag fick i julklapp :)



3 t-shirtar (alla från kompisar :))
1 topp
1 kofta



1 gult skal till min mobil
2 par moisturing socks
smart touch vantar
just dance 3
glitter grafitti nails
hörlurar till mobilen
600kr (+200 som inte är med på bilden och ett unicef brev)



underbara örhängen jag fick av maddis och katte, synd bara att jag måste ha uppsatt hår för att kunna ha earcuffs och det händer typ aldrig men jag får se till att ändra på det :D

(har förresten ingen aning om vad som va födelsedagspresent och vad som va julklapp men det stör inte mig nåt, jag älskar allt :))

fick tre über söta små kort från dom också men dom hänger i mitt rum redan haha :D

jag fick lite andra småsaker i min julstrumpa men jag kommer helt seriöst inte ihåg vad det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0