ny nyckel


har funderat på att styla den nåt sånt här :)

Tjenare!

Köpte en ny skåsnyckel i skolan idag eftersom jag ahr tappat bort min gamla, lär säkert hitta den ikväll..
Fick i alla fall överskåp så det är gött, men fick det över Erika så det är lite jobbigt eftersom vi har samma lektioner och det tar längre tid då, plus att Elin har bredvid Erika så jag kan inte gå åt sidan. Men men det kommer nog funka :D

Nu ska jag bara styla den lite så man ser att det är min och fixa nån sorts nyckelring eftersom min gamla också är bort (fast det fattar man väl?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-09-02 @ 19:21:03
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0