see every day as a happy day

Heeeeeeeej allihopa!

Marknad igår, blev lite godis och en tröja (jag är helt såld på Luis Vuitton! Fast dom har tryckt märket fel haha, det står typ LA istället för LV dom har alltså satt v:et upp och ner på)



Idag hade vi bad på idrotten, kul att få simma lite igen, simmade ju när jag va liten men slutade i brist på tid och nu vill jag inte börja längre, men jag har faktistk några priser hemma från tävlingar. Fast det blev väldigt jobbigt idag eftersom jag glömde min inhalator och man måste hålla upp huvudet och sträcka på strupen hela tiden, men sånt får man tåla om man glömmer saker.

Nu är det "helg" och själv sitter jag och nördar Jessie J´s skiva, hon är så grym och jag älskar att hon skriver sina egna låtar! man ska inte få va artist om man inte gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0