Nostalgeek

Heeej!

Åkte in till stan med Erika förut, hon skulle till tandregleraren och ville inte åka själv. Det blev en liten fika stund och tid att gå in i några få affärer. Jag kan säga att jag blev helt kär i 70-tals butiken! Massa saker med Marlin Monroe och sånt och även en del av affären med massa kläder inspirerade från 70-talet. Asså jag hittade massa fint! Vill gå dit nån gång med en fullproppad plånbok som jag kan tömma!

 

Annars då? Har vart hemma och pluggat engelska till imorron. Måste egentligen kunna det nästan utantill eftersom jag inte har orkat göra några stödord men det kommer nog gå bra :)
Engelska är ju faktiskt mitt bästa ämne.

Kommentarer
Postat av: JOZ

Hej! kika in på min blogg och säg vad du tycker, bra dåligt? ha en bra dag (:

2011-10-04 @ 16:07:40
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0