Katedralskolan

Tjeenare!

För typ en timma sen åkte jag hem från katedralskolan. Jag var alltså där på öppet hus eftersom jag vill veta lite mer om skolan innan jag väljer linje och jag har märkt att jag verkligen vill gå musik!! Asså den del av personalen som var där var jättesnälla och roliga! Och det verkar sjukt bra och kul att gå där, plus att om man lägger till 100 poäng i matte så kan man komma in på högskolan senare, plus att det är samhällskunskapslinjen (långt ord!) fast mycket roligare.



Fick med mig en påse med massa papper, lite godis och 2 skivor (från musik programmet (skivorna alltså)), så nu blire att läsa alla papper och kolla datan varje dag för att veta vad jag ska söka, det är ju sjukt svårt att komma in på musik så jag får inte ta för givet att jag kommer in, det är ett intagningsprov också så det är inte bara slutbetygen som räknas.

Timotej gick ju på Katedral förra året så min brorsa har träffat dom och dom är ju typ kända nu så man kan ju faktiskt komma nånstans på den här linjen trots att det inte är Sveriges största skolan i Sveriges största stad.

Bara så ni vet så såg jag sjukt många snygga killar där haha ;) tyvär går de flesta i 3:an så kommer ju aldrig träffa dom igen.. :(

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ååhh saknar att se snygga killlaaaaaaar ommmmggggggg....... hahahahaha saknar den känslan.. asså alla är fula i min skola :S efterblivna ungar bara

2011-10-28 @ 21:27:57
URL: http://madelleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0