igår

Tjeeenare!

Blev ingen uppdatering igår för jag va aldrig i närheten av en dator men jag va i alla fall hemma hos min syrra för att hennes son fyllde år så vi firade honom. 'jag hann gå in på Allum en sväng innan, ville köpa en ny halsduk eftersom jag ångrar färgen på den andra. Såklart ska pappa köpa massa spikar och sånt skit också så det tog en stund.

Det va i alla fall väldigt trevligt hos min syrra. Efter drog vi till ikea med min andra syrra och sen hem till henne för att fixa en lampa och montera ihop ett gå-band.



Sen fick vi äntligen åka hem och jag kan ju säga att i bilen sket jag totalt i vad alla tyckte om min sång haha, jag gapsjöng HELA tiden, tror dock pappa inte gillade det eftersom han höjde musiken hela tiden men det störde inte mig då kunde jag ju sjunga ännu högre haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0