Vad jag tror på

På senaste tiden har jag märkt att många tror på olika saker och jag tänkte berätta för er att jag inte direkt tror på så mycket.

Vad jag INTE tror på:
* jag tror inte på gud, har aldrig gjort och kommer aldrig göra

* jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet. Visst man kan tycka att nån är snygg första gången man ser personen men att man vet att den personen är den man vill spendera resten av sitt liv med tror inte jag på. Alla som jag har hört bli kär i någon med första ögonkastet har alltid slutat tillsammans med någon annan i alla fall.

* jag tror inte på mirakel. Det som händer det händer, så är det bara. Att aliens landar på jorden kommer inte va ett mirakel om några år för då kommer dom redan listat ut att det kommer att hända.

* jag tror inte på ödet. Ingen/inget bestämmer vad som händer "ödet ville att vi skulle göra slut..." bla bla bla säger jag bara, nej ni själva bestämde det för ni passar helt enkelt inte.

Vad jag tror på:

* Jag tror på mig själv! Det har jag alltid gjort och det är nåt av det viktigaste i livet. Alla val jag har gjort vet jag i slutändan va rätt. Jag står upp för mig själv och vågar säga vad jag tycker och det är för att jag tror på mig själv. Jag säger ofta till mig själv "be yourself and no one else" man kan också tänka på ett annat citat "be yourself, everybody is already taken". Tänk på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0