55 frågor och svar

1. Klockan är: 18:30
2. Detta sa du senast: Men herregud jag kan ju inte kolla på film på kameran om den är död, vad 17 tror du jag letar efter min laddare för??! (till mig själv)
3. Såhär känner du dig just nu: trött, kall
4. Sådär ser du ut just nu: ljusblåa jeans, vit T-shirt med svart text och en röd/vit-randig munkjacka och utsläppt hår med ring-örhängen
5. Lyckonummer? 7, 14, 82 haha helt random
6. Vad är det för dag idag? onsdag, fast i mitt huvud är det torsdag hehe
7. Vad har du för ögonfärg? Blågröna, ett är mer grönt och ett är mer blått men dom är mer blåa än gröna
8. Vad drack du senast? vatten
9. Vem litar du på mest i hela världen? Litar faktiskt inte helt på nån men allra mest är Maddis säger i stort sätt allt till henne
10. Ett personlighetsdrag du inte tycker om hos någon? Dom som tror dom ALLTID har rätt men stort sätt alltid har fel
11. Vem bråkade du med senast? Bråkat vet jag inte men jag tjafsade med Amanda förut
12. Finns det någon du verkligen inte tycker om? Maja och vissa fler men det säger jag inte här
13. Något folk brukar klaga på dig för: Att jag klagar för mycket. Fast fattar det inte för seriöst dom ser ju inte nån annan än mig som är "dålig" på nåt sätt asså jag vet många som klagar och har dubbelmoral och som tror dom vet allting och så, så jag gillar inte att dom klagar på att jag klagar. För alla gör det.
14. Något folk brukar uppmuntra/ge dig komplimanger för: Min engelska, min sångröst, mitt hår
15. Vem skrev du senast med? som sms vare Maddis
16. Vem pratade du senast i telefon med? Pappa eller någon försäljare (kommer inte ihåg)
17. Detta får dig att rodna/bli generad? När jag pratar länge med killen jag gillar och när jag råkar göra nåt opassande
18. Vad har du för färg på dina underkläder du bär just nu? Trosor-gråa, BH-Färgbomb, strumpor-svarta
19. Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
20. Ditt favorit-bakverk/fika? Vaniljbullar eller kladdkakemuffins
21. Saknar du någon just nu? Om ja, vem? Maddis, Katte, min morfar och halva min släkt som bor i Island som jag typ aldrig träffar
22. När grät du senast? Gråter rätt ofta faktiskt men det va ett tag sen så jag vet faktiskt inte
23. Vad har du för storlek på tröjor? M oftast men ibland går S eller L också
24. Vad har du för storlek på byxor/jeans? vet faktiskt inte riktigt
25. Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är..."
26. Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller "vad?!"
27. Vem kramade du senast? Rebecka
28. Vad var det senaste du klagade på? vet inte, kommer faktiskt inte ihåg nåt jag har klagat på idag
29. Vad står det i ditt senaste inkomna sms? vad ska man göra på hkk läxan? jag fattar inte :( <3
30. Något du fruktar/fasar? Att inte få ett riktigt liv, att jag dör i förtid eller ensam
31. Dina senaste tanke var? Den här låten sjöng ju Robin i idol
32. Favoritfärg? GRÖN!
33. Gillar du någon just nu? jaa :) <3
34. Kan du stå på händer? räknas det om man står med fötterna på händerna? annars nej :(
35. Vad är typiskt dig att säga? Apröv, ellerhur, ja precis, jobbigt, gött, shit, yeah right
36. Vad gör du mer än att svara på dessa frågor? Lyssnar på musik
37. Vilken låt lyssnade du senast på? Alla vill till himmelen men ingen vill dö
38. Vilken film såg du senast? Monte Carlo
39. Den här maten tycker du om? grillat, thai, kyckling m.m
40. Vem pratade du senast känslor med? Maddis
41. Hur många syskon har du? Vem tycker du bäst om? 4, vet inte men Tomas antar jag eftersom han är yngst och den enda jag träffar varje dag
42. Brukar du komma i tid? yep yep
43. Detta får dig illamående? för mycket mat, äckliga djur och kryp
44. Har du spytt offentligt? nej eller jag spydde inne på toaletten i skolan en gång men ingen såg mig
45. Har du haft sex idag? nej
46. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
47. Vem kysste du senast? Ingen aning
48. Vad var det senaste du skrattade åt? När pappa sa att jag gick fort när jag drog tofflorna i golvet och höll i tre påsar och gick rätt segt
49. Vad var du senast ledsen över? oj, vet inte
50. Vad var du senast rädd för? Igår när Valter slog ashårt i min bänk utan att jag märkte att ahn skulle göra det, jag hoppa till som fan och sen börja båda skratta haha. Måste ha sett rätt kul ut.
51. Vad har du för smink på dig just nu? conceler som jag förmodligen redan kletat ut
52. Kan du gå ut utan smink? ja det är klart. MEn går helst inte utan conceler eftersom jag inte gillar när finnar syns (på mig själv, jag skiter totalt i om det syns på andra)
53. Vad står det i ditt senaste skickade sms? "haha tror du inte jag undrar?!"
54. Vad åt du senast? Riskakor
55. Vad ska du göra just nu? Lägga upp den här listan och sen duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0