Photos and other stuff

Tjenare!

Idag har jag fått jobba helt ensam på våran montertid eftersom Linnea var sjuk :( men jag kom hyfsat långt imorron MÅSTE vi va klara så hoppas vi hinner, det är rätt mycket kvar.

Efter skolan hämtade jag mina bilder men orkade inte kolla igenom dom - det är så många plus att jag har sett alla fyrtioelva gånger redan. Pratade med Erika ett långt tag och tillslut började vi immitera alla i våran klass och så skulle vi gissa vem det var, askul vare, vi skratta asmycket! Ett tips om ni har tråkigt asså. (Vi har helt jäkla puckade personer i våran klass, kanske därför det är så sjukt kul).

Sen fick jag ett fotoalbum av mamma som jag började sätta in bilder i men alla fick inte plats så imorron måste jag gå och köpa ett nytt album som jag inte vet om jag har råd med - man får väl hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0