WTF?

*loggar in på facebook*
*scrollar*
ser en fråga och kollar svarsalternativen

frågan: you have a ... account

* youtube
* messenger
...
...
...
* facebook

öööö vad tror du eller? jag är ju inloggad på facebook eller? tror du jag kan logga in utan ett konto eller? asså idiot frågor det kommer ibland asså.

Kommer ihåg förra året på bdb också

frågan: vilket land gillar du bäst?

* USA
* England
* Thailand
* Sverige
* Las Vegas
* Norge
...
...

öööö är Las Vegas ett land? jag trodde det va en stad  i USA, men jag har tydligen inte fått reda på att Las Vegas har bestämt sig för att bli ett land?

asså seriöst, värsta idiot-frågorna och 0 IQ


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin header du har!

2011-07-10 @ 15:18:26
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0