Jag hatar att jag är så jäkla lik Ulrik!

Hej allihopa!

Tänkte berätta om en sak som faktiskt handlar om Ulrik (asså omg! du skriver för mycket om ulrik, men det är min blogg!!!), fast den här saken stör jag mig jäkligt mycket på.
Jag och Ulrik är sjukt lika, jag kan lista ca 30 saker som jag och Ulrik har gemensamt/gör/väljer likadant, det stör mig så sjukt mycket, speciellt om jag ska berätta för mina vänner som vet att jag verkligen älskar hans musik. För om jag nämner att vi är lika så säger dom "asså jag tror du är lite kär i honom" "jag tror du är lite Ulrik-crazy" bla bla bla...



Men det är liksom grejen, jag är inte kär i honom, jag kunde inte bry mig mindre om vem han är, jag gillar hans musik that´s it. Det finns sjukt många som gör vad som helst för att veta vad han gör och så bara för att dom vill va som han, jag gör nästan vad som helst för att sluta va precis som han, asså det stör mig på nåt sätt, sjukt svårt att förklara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0