Christina Grimmie

Hello :)

Jag är en av ganska många som följer Christina Grimmie på youtube, hon är en otroligt grym sångerska och har faktiskt släppt ett album men hon är inte signad än, hon turnerar med Selena Gomez. Hon är verkligen sjukt bra och jag tänkte skriva hennes låtar i den orningen jag tycker dom är bra

1 är bäst och 10 sämst

1 - King of thieves
2 - Liar liar
3 - Ugly
4 - Not fragile
5 - Unforgivable
6 - Advice
7 - Counting
8 - Find me

Det är egentligen väldigt svårt för mig att välja ordning eftersom jag verkligen älskar alla låtar, men gå in på youtube och lyssna på låtarna eller gå på hennes kanal och hör hennes covers sök "zeldaxlove64" eller köp hennes skiva på iTunes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0