190811 Fredag

It´s friday friday!

har inte bloggat på ett tag, dels för att jag har varit i karlskrona i en och en halv vecka och sen för att jag inte har ett skit att blogga om, men jag kan ju skriva helt ointressanta saker om ni känner fört?

Idag så regnare så stannar inne idag, kommer la skicka klart alla bilder till Maddis sen eftersom vi inte hann igår.

Skolan börjar den 23 för mig, längtar INTE, för den 24 ska vi på nån jäkla camping som absolut ingen vill med på, men den 24 får jag troligen ett signerat Ulrik album, några låtar finns ju spotify nu som man kan lyssna på fast jag vill inte tjata ut låtarna redan, lite trökigt.

när börjar ni skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0