The best you can get is you

sååååååå.....
heeeeeej :D

Har inte jort nåt speciellt idag, var ute på stan med pappa och tomas. Mamma skulle "va" (vad kallar man det med vuxna?) med nån kompis, så jag pappa och tomas gick själva. Pappa skulle köpa ett lava smycke till sin syrra och ett till sin mamma också men han hittade inget men det gjorde jag!! :D älskar det.



Det är en stor lava ste en pytteliten ett hänge som det står "LOVE" på och en liten platta som det står "be yourself" på, och jag gillar den, speciellt mottot. Älskar motton som ska få folk att få bättre självförtroende, jag har jättebra självförtroende, om nån säger att jag är ful eller tjock eller annat så bryr jag mig inte för jag vet att det inte är sant. Mitt motto på msn är "don´t dream it, live it" alltså dröm inte om att vara nån annan var bara dig själv va den coola personen om det är den du vill vara.

Shit vad långt det blev, klämmer in en bild i mitten också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0