Shopping med Amanda

Halloj!

Idag har jag spenderat dagen med Amanda och shoppat massa kul, rea överallt man får ju passa på!

Det här köpte jag:


Örhängen 20kr/st Berlocker 15kr/st     70kr totalt   (ur&penn)


Berlocker 32,90kr/st  66kr totalt     (glitter)


Tröja 129kr  ärmarna är marinblå inte svarta     (vero moda)
Jag <3 flaggor!!!!


Tröja 30kr          (carlings)


Present till Erika - handduk 59kr           (lagerhaus)


Hängsle-shorts 75kr orginal-399=KAP!       (h&m)


Klänning 30kr         (h&m)


De två dyraste grejerna jag köpte:


Tröja 199kr   inte rea           (cubus)


jeans 199kr  inte rea          (cubus)


fanns väldigt mycket mer jag ville köpa men man får ju tänka på pengarna lite ibland också. Fram tills sommarn är presenter det enda jag tänker köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0