Today i´m happy :D

Halloj!

Sitter hemma och vilar fötterna, va ute med Erika och delade ut reklam i 2 timmar förut. Har inte gjort så mycket mer idag än att va hemma hos henne en stund. Farfar fyller år idag så vi åt lunch hos honom, grattis grattis till honom! :)

Nu blire bara musik. Funderar på att duscha även om jag gjorde det i morse haha, jag fryser och vill verkligen duscha! Jaja vi får la se hur det blir..



Mitt snygga earcuff som jag haft hela veckan, älskar den! Bästa örhänghe-köpet ever!



Mina nya vinterskor som jag också älskar! Ska be någon anna fota dom nån gång för det är så svårt att fota dom själv när dom sitter på.

Lite random bilder haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0