Jag hatar att plugga!!!

Hej mina underbara vänner! :D /yep, från och med nu är ni mina vänner)

Har tagit en liten pluggpaus idag även om jag verkligen borde plugga eftersom jag har så mycket att göra men en sak är helt omöjlig att göra just nu och en annan är så kort så jag ska göra den efter maten och resten får jag la göra imorron, kommer dö!



Men jag känner verkligen att jag måste pausa annars får jag panik och börjar gråta och sen blir jag bara överdrivet stressad och då ger jag upp totalt.

JAG HATAR ATT MAN FÅR LÄXOR!!!! Det är helt idiotiskt vi spenderar ju hela dan i skolan varför ska vi spendera ännu mer tid för skolan hemma då? Klagade på min franskalärare men hon fattade tydligen inte mitt klagomål. Man blir ju galen, fattar inte hur det ska bli sen men nationella och så...


varför kan vi inte bara få läsa dom här istället??

Heja på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0