FLIG-mässa del 2

Tjeenare!

Kom hem från mässan för en stund, nu ska jag slappa ett tag för när mamma kommer hem måste jag städa för att det kommer hit massa folk och sen blire idol.

Har faktiskt några bilder, men sjukt lite och alla är tagna från typ samma ställe. Jag fick tyvärr aldrig tillfälle att fota Valters monter vilket är synd eftersom han hade bästa montern, han kom bara 3:a i bästa monter vilket sög för jag tyckte verkligen att han skulle vinna, och Elin blev inte ens nominerad. Märktes rätt tydligt att juryn favoriserade! Det va typ samma personer som blev nominerade i alla ämnena.

Men grattis till Rebecka och Valter som går i min klass och som båda fick pris. (Rebecka kom 3:a i miljö-visning och Valter 3:a i bästa monter).

Men bilder kommer i alla fall lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0