Lucka 4

VEM

Vem är i rummet med dig? Mina gosedjur ;)
Vem fick du senaste sms av? Maddis
Vem tänker du på nu? Ingen alls
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa eller min morbror
Vems hus var du senast i? Mitt eget just nu, annars skolan eller centrumhuset eller Erika
Vem önskar du var med dig nu? Ingen haha jag ser hemsk ut!
Vem är din favoritsläkting? Träffar min släkt så sällan men Caroline

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig 
Var handlar du mest? Beror ju på vad det är men typ cubus, H&M, gina tricot, Lindex, Halens
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M tror jag
Var åkte du senast bil? När min pappa skjutsade mig till och från sången

VAD

Vad åt du senast? Frukost (fil med flingor)
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Grå pyjamasbyxor hahaha
Vad är den närmaste saken som är blå? En skål eller en tidning eller en handduk, alla är typ lika nära
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favorit färg? GRÖN! och gul och svart om svart nu räknas
Vilken film såg du senast? What Happens in Vegas tror jag
Vad hör du just nu? ljudet från att jag trycker på tangenterna när jag skriver

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp
Hånglat på en bio? Nepp
Hånglat i skogen? Nepp
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ew nej.
Kört över hastighetengränsen? Nej
Målat om ditt rum? Nej inte mitt men nån annans :)
Dansat framför en spegel? haha ja
Fått hicka? Vem har inte?
Dumpat någon? Nope
Stulit pengar från en kompis? Skulle aldrig, aldrig, aldrig göra.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej
Varit i slagsmål? Inte vad jag kan komma ihåg
Smugit ur ditt hus? Nope
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Vet inte 
Hånglat med en främling? Nepp
Älskar eller saknar någon nu? Jaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0