Paul Butcher

Hello

Har kollat klart på alla säsonger med zoey 101, men idag bestämde jag mig för att kolla på 3 stycken i alla fall bara för jag gillar dom så mycket haha, och så märkte jag att i sista programmet är killen som spelar zoeys lillebrorsa rätt söt (enligt mig alltså),

typ såhär såg han ut i sista avsnittet fast jag tror han är ca ett år äldre på bilden, men hittade ingen som var bättre

och då kom jag och tänka på att om zoey är 16 år i sista programmet och hennes brorsa är några år yngre. Och det här spelades in för några år sen, då borde ju han va lika gammal som mig (född 96)
Så jag gick in på google och kollade lite och såg att han va 94! alltså 2 år äldre än mig, sjukt. Såg att han fyller år 14 februari, 4 dagar innan min kompis fyller år. Vilket alltså betyder att han är exakt fyra dagar äldre än Ulrik, haha.


och såhär ser han ut nu, jag tycker fortfarande att han är söt, hehe

Ps. NEJ jag har inte direkt bestämt mig för att komma ihåg Ulriks födelsedag bara för att jag gillar hans musik, jag gör det eftersom min kompis och han fyller år på samma dag, alltså väldigt lätt att komma ihåg, vet även att Ted Gärdestad fyller år då men jag är inte direkt ett fan av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0